کلمه کلیدی را تایپ کنید

تجهیزات حفاظت خارجی

تجهیزات حفاظتی اکتیو ESE

صاعقه گیرهای این شرکت در قالب دو تیپ زیر ارائه می شوند. تیپ PDC یک صاعقه گیر اکتیو با فعال کننده غیر الکترونیک-خازنی است در حالیکه تیپ PDC-Eدارای فعال کننده الکترونیک-خازنی است. به صاعقه گیرهای الکترونیک – خازنی گاهی اوقات صاعقه گیر یونیزاسیونی نیز اطلاق می شود.

صاعقه گیر الکترونیک خازنی

صاعقه گیر الکترونیکی تقریبا رایج ترین روش جهت اجرای سیستم های صاعقه گیر در همه ی مکان ها در ایران هستند ، البته تکنولوژی جدیدتری در ساخت صاعقه گیرها وجود دارد که به صاعقه گیر های non-electronic معروف است و شرکت INGESCO تنها تولید کننده این دستگاه ها در اروپا است ، ولی به دلیل عدم شناخت و نداشتن آگاهی از مزیت های این دستگاه ها نسبت به دستگاه های دیگر با استقبال زیادی رو به رو نداشته اند. این صاعقه گیرها دارای موج پیشرونده هستند به این معنی که قبل از برخورد صاعقه و هنگام باردار شدن ابرها ، صاعقه گیر فضای اطراف خود را یونیزه کرده تا پدیده تجمع بارهای الکترونیکی اطراف میله (CORONA EFFECT) تقویت و تشدید شده ، سپس با تخلیه بار الکتریکی خازن ها که قبلا آن را از هوای متلاطم قبل از طوفان گرفته است ، بستر مناسب برای برخورد صاعقه به صاعقه گیر را ایجاد می کند.

 صاعقه گیر غیرالکترونیکی

به روزترین تکنولوژی ساخت صاعقه گیرها به صورت انحصاری در اختیار شرکت INGESCO می باشد این دستگاه به دلیل نداشتن قطعات الکترونیکی احتیاجی به تست شدن ندارد و همچنین دارای طول عمر بسیار بالایی است.

جهت مشاهده مشخصات فني  و مدلهای هر یک بر روی لینک زیر کلیک نمایید.